سایت تخصصی “طراحی نمای ساختمان” 2023 | مشاوره رایگان طراحی نما |

طراحی نمای ساختمان

فهرست مطالب

طراحی نمای ساختمان با تلفظ انگلیسی ” Facade design ” یا “3d house design” در نقاط مختلف کشور به دلیل آب و هوای متناسب با آن شهر باید طراحی شود. برای طراحی نمای ساختمان باید مساحت کل زمین ، تجسمی مختصر برای نما ، نقشه های کامل ساختمان ، موقعیت کاربری زمین و … در اختیار کارفرما قرار داده شده و با توافق مابین طراحی آغاز می گردد.

در بحث طراحی نمای ساختمان مدرن ، رومی ، اداری باید به نکات اجرایی قبل از ساخت توجه ویژه ای داشته باشیم. به دلیل آنکه بعد از اجرا دیگر نمیتوانیم نمای ساختمان را تخریب کنیم و مجددا آن را احداث کنیم.

نمای ساختمان از خیابان قابل مشاهده است و نقش مهمی در سهولت در راحتی و جذابیت منطقه دارد. بنابراین ، نماها باید به گونه ای طراحی شوند که دارای مقیاس و ظاهر دلخواه ، تناسب و ریتم ، رابطه ای محکم با فضا و اهمیت مادی باشند. باید به طراحی آن دقت و توجه شود تا اطمینان حاصل شود که ساختمان در مقابل مشاهدات حیاتی از دور و نزدیک ایستاده است. در نظر گرفتن و طراحی تمام ارتفاعات ساختمان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه کلی است .

طرح نمای ساختمان

درست است که بیشتر ما زیبایی داخلی یک خانه را مهمتر می دانیم. اما در نما یک استثنا وجود دارد که به عنوان روکش یک ساختمان تجسم می یابد. این نماها به معنای یک صفحه نمایش است که می توان سبک های مختلف هنری و معماری را روی آن نمایش داد.

اما همچنین راهنماهای مربوط به طراحی داخلی منزل ، سبک و معماری شما را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

روند طراحی : تماس با ما > مشاوره و پاسخگویی > ثبت سفارش > طراحی و ادیت کار > تحویل کار

پشتیبانی تا مرحله اجراء

پس از ثبت سفارش و عقد قرارداد طراحی با تیم کلوپ معماری این امکان را به کارفرما می دهد که تا آخرین لحظه از روند طراحی مطلع شود و در پایان طراحی تیم طراحان این تضمین را به کارفرما می دهند که به صلاح دید کارفرما هرگونه اصلاح یا تغییرات جزئی در پروژه اعمال شود.

سرعت در روند طراحی

تیم طراحان کلوپ معماری با فرمول تقسیم کار تخصصی و تعداد کافی نیروها برای پروژه های طراحی نما و دکوراسیون داخلی این امکان را فراهم می کند که روند طراحی ، سرعت قابل قبولی گرفته و تمامی نکات در طراحی پروژه ها رعایت شود.

پیاده سازی ایده کارفرما

کلوپ معماری با دارا بودن تیمی مسلط در تمامی زمینه های کاری ; طراحی نمای ساختمان این امکان را به کارفرما می دهد که هر آنچه ایده برای طراحی نمای پروژه ساختمانی دارد با مشاوره های متعدد توسط تیم کلوپ معماری بتواند به راحتی در پروژه خود اجرا سازد.

نمونه طراحی نما ” پروژه های اجرایی “

نمای پروژه اجرایی ویلایی ” لاکچری “

استان تهران

پروژه اجرایی نمای ویلایی کلاسیک

استان اردبیل

پروژه اجرایی ویلایی

استان البرز

طراحی نما ساختمان ویلایی ، طراحی نما ساختمان انلاین

چرا باید به نمای ساختمان اهمیت داد ؟؟

طراحی نما در انجام پروژه معماری بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که نما ساختمان جلوه گر پروژه شما می باشد و می تواند نمای ساختمان شما نشانگر ارزش پروژه شما به همگان باشد.

پس شما میبایست حساسیت بیشتری نسبت به طراحی نمای ساختمان خود داشته باشید.

طراحی نما

به طور سنتی ، نما ساختار اصلی ساختمان بوده و بنابراین دهانه ها محدود بودند. از زمان توسعه آن ، می توان سقف یا دریچه بزرگتری به دست آورد تا خانه به درستی روشن شود.

با ورود فولاد و بتن مسلح به خط ساخت ، نماها از عملکرد پشتیبانی خود آزاد شدند و اکنون به عنوان سازه ای غیر تحمل کننده استفاده می شوند.

طراحی نما برای خانه های کوچک

وقتی خانه ای در زمینی کوچک و با بودجه محدود ساخته می شود ، خلاقیت تنها راه حل موجود برای ایجاد نمای برجسته است که به خانه شخصیت بی نظیری می بخشد.

غیرممکن نیست با کمک متخصصان طراحی می توان به نمای زیبایی حتی با کمترین بودجه دست یافت.

نمای ساختمان های کوچک

طراحی نما برای ساختمان تجاری

نمای بیرونی ساختمان های تجاری همیشه چالش برانگیز است ، اما طراحی نمای مدرن ساختمان تجاری در بصره ، عراق کار خارق العاده ای انجام داده است.

خطوط براق این ساختمان با زیبایی شناسی مدرن و جسورانه ، باعث می شود اواسط پنج طبقه یک شاهکار آینده نگرانه به نظر برسد.

نمای ساختمان تجاری

طراحی نما برای بیمارستان ها

طراحی بیرونی ساختمان بیمارستان باید از نوعی باشد که بتواند شهرت یک بیمارستان خوب را منعکس کند. ارتفاع معماری شما باید با درجاتی از وحدت هماهنگ باشد.

نمای بیمارستان

طراحی ارتفاع بیمارستان خارجی : ما ارتفاعات خانه های لوکس را از طریق یک طبقه نشان می دهیم.

این بیمارستان در یک محله مسکونی ساکت قرار گرفته و طراحی معماری آن کاملاً متناسب با ساختمانها و خانه های اطراف است.

در حال حاضر بیمارستان آموزشی یک فضای بیرونی زیبا و به روز ارائه می دهد تا با روش های پیشرفته مراقبت در دیواره های آن مطابقت داشته باشد.

معماری و طراحی بیمارستان : چشم انداز بیرونی سرسبز و بوته درختی که بیماران و مهمانان را به گذراندن اوقات فراغت در خارج از منزل دعوت می کند ، طراحی را کامل می کند.

طراحی کابینت

می توان بر اساس ترکیب ، سبک ، دکوراسیون و حتی رنگ آنها از طراحی های بی شماری استفاده کرد. اما امروز ما می خواهیم گزینه های مختلف را از نظر مواد نما بررسی کنیم.

طراحی نمای خارجی با پوشش های فلزی 1

اگر نمای ساختمان نحوه برقراری ارتباط با محیط اطراف خود را تعیین کند ، ماده مهم زبانی است که این فرآیند از طریق آن انجام می شود.

اگرچه نماهای فلزی قبلاً با ساختمانهای صنعتی یا پیش ساخته ارتباط داشتند ، اما در فضاهای مسکونی نیز به طور فزاینده ای رو به گسترش هستند.

نصب این مواد برای نمای خانه نیز آسان و سریع انجام می شود. علاوه بر این ، کاملاً کاربردی است.

روکش های صاف ، موج دار ، چرب ، پیش چسبیده یا گالوانیزه انواع مختلفی از پوشش ها هستند که می توانند با موادی مانند چوب ، بتن ، گچ یا سنگ ترکیب شوند.

در این عکس ، دهانه های بزرگ شیشه ای داخل دیوارهای سفید فضای داخلی را روشن تر می کند ، در حالی که قسمت بالایی از ساختار محافظت می کند ، مانند ازاره معکوس ساخته شده از تخته موج دار.

طراحی ساختمان مدرن

طراحی نمای ساختمان با پوشش های فلزی 2

Corten Steel یکی از موادی است که در نمای مدرن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد یا در معماری معاصر استفاده می شود.

این ماده با وجود رنگ اکسید شده ، مقاومت فوق العاده ای در برابر خوردگی ایجاد می کند – این همه به دلیل لایه محافظ اکسید است که در اثر همجوشی کروم و مس ایجاد شده است.

طراحی نمای ساختمان

طراحی داخلی ساختمان با روکش سنگ طبیعی

روکش سنگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار گرفته است. این پوشش ها رنگ ها و بافت های مختلفی را ارائه می دهند که جلوه ای ظریف و مشخص به دیوارها می بخشد.

علاوه بر این ، سنگ همچنین عایق حرارتی عالی و محافظت در برابر رطوبت را فراهم می کند. این ماده بسته به نوع انتخاب شده به دلیل سختی و مقاومت با کیفیت بالا شناخته می شود.

اتمام سنگ نیز بسیار متنوع است. در این خانه معمار طبقه آخر ساختمان را با عایق بندی آن با تخته سنگ پوشانده است.

در صورت وجود ، این سنگ طبیعی با رنگ تیره و مقاومت آن متمایز می شود. قابلیت های ارائه شده توسط این ماده ، آن را به گزینه ای عالی برای داخل و خارج از خانه تبدیل کرده است.

طراحی نمای ساختمان مدرن

طراحی نمای بیرونی ساختمان با متریال چوبی

همه ما زیبایی و کیفیت چوب را می دانیم ، زیرا این ماده بسیار گرم و استقبال کننده است. با این حال ، این نوع رنگ ویژگی های دیگری نیز دارد که لازم است با دقت انتخاب کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نمونه طراحی نما ” پروژه های اجرایی “

طراحی نمای ساختمان دو طبقه

پروژه اجرایی مسکونی

استان تهران

پروژه اجرایی مسکونی

شهر تبریز

پروژه اجرایی مهندس شریفی

استان مازندران

قرار گرفتن در معرض رطوبت ، تابش خورشید و تغییرات دما فقط چند نمونه از این موارد است.

اگرچه از زمان های بسیار قدیم در ساخت پناهگاه ها از چوب استفاده می شده است ، اما ما باید مطمئن شویم که در برابر عواملی مانند آتش سوزی ، رطوبت و حشرات به درستی درمان می شود.

نماهای پوشیده از چوب: ریتم و شفافیت

Sver Fenn هنگام طراحی بال شمالی در ونیز ، عناصر معماری اسکاندیناوی را به روشهای غیرمعمولی در اختیار داشت. یکی از قابل توجه ترین عناصر ساختمان سقف ورقه ای آن از بتن سفید است که توسط درختانی که درون

ساختمان کاشته شده اند شکسته و باعث مهار نور خورشید و فیلتر شدن نور می شود.

بسته به زاویه ، تیغه های سقف به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که رنگ آسمان و سایبان درختان را ببینند و نورپردازی و حرکت غرفه را زنده کنند. در حقیقت ، استفاده از اسکلت های موازی در نما ، دیوارها و سقف ها سنتی

است که از معماری اسکاندیناوی ناشی می شود و در سراسر جهان گسترش یافته است.

طراحی نمای ساختمان مدرن

طراحی نمای ساختمان ها مدرن با تزئین دیوارها

سنگ تراشی یک سیستم دیوار سازی سنتی است که از مواد مختلفی مانند آجر ، کاشی یا سنگ استفاده می کند. این دیوارها معمولاً سازه ای هستند و می توانند با استفاده از فن آوری های مختلف ایجاد شوند.

این می تواند شامل استفاده از ملات یا جایگزینی خاک رس ، به عنوان عنصر چسبندگی بین دیوارها باشد.

البته ساخت دیوارهای خشک نیز گزینه دیگری است. آنها نمای روستایی و روستایی به خانه می دهند. امروزه کشف خانه هایی که دیوارهای آنها با مواد مشابه پوشیده شده است برای نمایان نمودن نمای سنتی به نظر دشوار

نیست.

طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان با گچ ملات

گچ به طور سنتی در ساخت و ساز استفاده می شود و همچنین می تواند به عنوان یک نمای تزئینی برای خانه شما باشد. هزینه کم ، رنگ های مختلف و اتمام های متعدد آن را به یک راه حل ایده آل برای خانه های ساخته شده با

دیوارهای آجری تبدیل کرده است.

در این خانه نوارهای سبز و سفید با عرض های مختلف ریتم متفاوتی را ایجاد می کنند. آنها همچنین ترک هایی را که معمولاً در طول زمان در این نوع پوشش ها ایجاد می شوند ، پنهان می کنند.

طراحی نمای ساختمان رومی

نحوه طراحی نمای بیرونی ساختمان

پس از فکر کردن در مورد طراحی و جنبه های اولیه فنی ، توصیه می شود که ارزیابی مناسب ترین مواد را برای نوع خانه ای که انتخاب کرده اید ، مکان و سبکی را که می خواهید به خانه خود بدهید ، ادامه دهید.

ما در دوره ای هستیم که از نظر مواد بیرونی خانه هایمان انتخاب گسترده ای داریم و می توانیم کلاسیک و نوآورانه را هدف قرار دهیم ، بدون اینکه دوام ، ایمنی و لذت زیبایی را به خطر بیندازیم.

بیشترین استفاده از آن قطعاً بتن مسلح است که به سطح الکتریسیته بسیار بالایی رسیده است.

این ساختمان که عمدتا در ساختمانهای مدنی یا آپارتمانهای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد ، تنها عیب ندارد که در سطح ساختاری قابل تنظیم نیست ، زیرا در ساختارهایی قرار می گیرد که دارای اشکال اساسی هستند.

بنابراین اگر می خواهید شکل غیرمعمولی را برای دادن به خانه خود انتخاب کنید ، بهتر است روی مواد دیگر تمرکز کنید.

دومین مورد استفاده ، آجر است که البته برای ایجاد حداکثر پتانسیل خود ، به عنوان مثال در فرم مخلوط همراه با بتن استفاده می شود.

با این حال ، در سال های اخیر ، مواد باستانی دوباره رواج یافته است ، مانند چوب ، یکی از مورد پسندترین خانه های نوآورانه است که به محیط احترام می گذارد.

چوب یک مزیت عظیم دارد ، یعنی اینکه یک عایق حرارتی کامل است و به لطف پیشرفت های فن آوری ، دیگر به تعمیر و نگهداری مداوم و گران قیمت احتیاج ندارد ، بلکه مقاومت بیشتری دارد بدون اینکه طبیعی بودن آن را به خطر

بیندازد.

از جمله مواد ابتکاری ، ما به فولاد اشاره می کنیم که به لطف کاهش هزینه های آن و توانایی انطباق حتی در پروژه های بسیار بلند پروازانه با خطوط بسیار خاص ، در سالهای اخیر کشف شده است.

علاوه بر ویژگی های مکانیکی آن ، که آن را برای سازه های ضد لرزه ای مناسب می سازد ، فولاد یک عایق حرارتی عالی است و هزینه نگهداری ندارد زیرا مدت طولانی طول می کشد.

طراحی بیرونی ساختمان مسکونی

طراحی نمای ساختمان با بتن

این روزها نمای بتونی ساختمان های معماری معاصر را تسخیر می کند. این ماده از بافت ها و سایه های مختلف خاکستری یا سفید ساخته شده و به دلیل دوام بسیار بالا ، به نگهداری جدی نیاز ندارد. در این تصویر می توان دیوار یا

نمای بتونی را مشاهده کرد که در آن قاب افقی چوب به طور برجسته نمایش داده شده است.

طراحی نمای بیرونی ساختمان با ظروف شیشه ای

شیشه همچنین هنگام ساختن نماها ماده ای محبوب است. این نماها به جای ایجاد دهانه های متعدد ، نور کافی را به ساختمان وارد می کنند.

فقط قابها و بخشها محفظه هایی را در بدنه ایجاد می کنند. محافظت و نگهداری از آفتاب از فاکتورهای مهم در نمای شیشه است.

در این مثال ، می توانیم یک سقف کشسان را مشاهده کنیم که نوعی سایبان را تشکیل می دهد ، سایه هایی را در روند کار ایجاد می کند و از دیوارها / پنجره های شیشه ای محافظت می کند.

قیمت طراحی نمای ساختمان

شایان ذکر است قیمت طراحی نما ساختمان از مهندسی به مهندس دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. عوامل متعددی در قیمت گذاری مطرح است. عواملی مانند تعداد طبقات ، دکوراسیون داخلی و خارجی ، تعداد اتاق ها و … در قیمت گذاری طراحی ها متفاوت بوده و باید بعد از بررسی پروژه قیمت نهایی را با کارفرما به اشتراک بگذاریم.

امروزه بستر اینترنت مکانی مناسب برای ارتباط کارفرمایان با طراحان شده است. چرا که می توانیم به راحتی و خیالی آسود پروژه را برای طراحان ارسال کنیم و بعد از قیمت گذاری طراحی ثبت سفارش را انجام بدهیم.

قیمت طراحی نما از راه دور یا از طریق اینترنت چقدر است؟

قیمت هر متر طراحی برای پوسته خارجی ساختمان به صورت متراژی و پروژه ای محاسبه می گردد. معمولا کارفرمایان برای به صرفه بودن طراحی به صورت پروژه ای کار می کنند. که باید بعد از بررسی پروژه قیمت گذاری اتفاق بی افتد. در بیشتر شرایط قیمت طراحی متری 50 هزار تومان خواهد بود.

طراحی نما

مشاوره رایگان طراحی نما

اجرا و طراحی پوسته ساختمان در بسیاری از شرایط می تواند سوالاتی را در ذهن ما بوجود آورد. چه سبکی متناسب با ویلا خواهد بود؟ چرا باید به نمای ساختمان اهمیت بدهیم؟ هزینه طراحی نما چقدر است؟ چرا باید از طراحان مشاوره تخصصی بگیریم؟ کلوپ معماری تا انتهای طراحی و اجرا با شما خواهد بود تا بتوانید با بهترین سلیقه و سبک نمای خود را طراحی کنید.

برای مشاوره رایگان طراحی نمای ساختمان با شماره 09335406147 تماس بگیرید. از طریق همین شماره در واتس آپ پاسخگو شما عزیزان هستیم.

وب سایت کلوپ معماری با ثبت شرکت ساختمانی پاسخگو تمامی مشکلات شما در زمینه طراحی نمای ساختمان و اجرای بناهای وسیع و همچنین اجرای ساختمان های مسکونی و تجاری در محدوده کرج و تهران می

باشد.

سوالات متداول درباره طراحی نما 

سوال : نحوه شکل گیری روند سفارش طراحی چگونه است ؟؟؟

سوال : چگونه ایده طرح خود را در قالب سفارش ارائه دهیم ؟؟؟

سوال : مدت زمان طراحی از زمان سفارش تا تحویل چه مقدار است ؟؟؟

و… سوالاتی مانند این سوالات . ما پاسخ این سوالات را به شما به صورت کامل می دهیم .

پاسخ این سؤالات بسیار ساده است زیرا که تیم تحقیقاتی کلوپ معماری متشکل از نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه معماری _ عمران _ شهر سازی _ دکوراسیون داخلی و خارجی و …

در همه زمینه ها به شما در مرحله اول مشاوره می دهد و پاسخگو سوالات شما در همه زمینه ها است و این امکان را به شما می دهد که هر گونه طرح و پیشنهاد مربوط به پروژه شما عزیزان می باشد را شما مطرح کنید و نظرات

متخصصان این امر را جویا شوید تا بتوانیم طراحی را با نظر و سلیقه شما عزیزان اجرا کنیم .

ما این روند را در پیش گرفته ایم که طراحی مکان شما با هر کاربری 100% طبق سلیقه شما عزیزان باشد تا هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

روند طراحی : تماس با ما > مشاوره و پاسخگویی > ثبت سفارش > طراحی و ادیت کار > تحویل کار 

یکی دیگر از مشکلاتی که در طراحی نمای ساختمان وجود دارد، بحث متریال و اجرای نما است. امروزه برخی افراد به دنبال نمای شیک ، مدرن و همینطور اجرای مقرون به صرفه آن هستند.

با وجود شرایط نابسامان کشور و نبود مصالح ساختمانی نمی توانند نمای دلخواهشان را پیاده سازی کنند.

خوب این مشکل بسیار فراگیر شده و همینطور مصالح ساختمانی برای اجرای نما با وجود تولیدات داخلی هزینه های نسبتا سنگینی دارد.

نگران هیچ چیز نباشید با یک مشاوره رایگان به راحتی می توانید نمای خود را با هزینه های خیلی خیلی پایین اجرا کنید و از دیدن نمای اجرا شده نهایت لذت را ببرید.

نمای ساختمان مدرن

نمای ساختمان مدرن

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت ساختمانی ، درتمامی مراحل ساخت ساختمان سبب شده که طراحی نمای ساختمان از قافله عقب نماند. طراحی نمای ساختمان در سبک های مختلف اجرا میشود.

یکی از پرطرفدارترین این سبک ها در دنیای امروز ما طراحی نمای ساختمان به سبک مدرن می باشد. طراحی نما به سبک مدرن سرشار از خلاقیت و آزادی در طراحی از جانب طراح می باشد.

در این طراحی طراح هر آنچه که ایده و یا کانسپت از پروژه می گیرد. در طراحی نمای ساختمان به راحتی می تواند اجرا کند. امروزه طراحی نمای ساختمان به سبک مدرن بازی با نور و متریال می باشد.

طراح در این سبک از اتود اولیه ی طرح تا اجرای نهایی می تواند با رعایت ضوابط ساخت تغییراتی را اعمال کند.

طراح می تواند طرح های به دور از ذهن و باور اکثریت طراحی و اجرا کند و در نهایت نمایی خارق العاده ایجاد می کند.

نمای ساختمان کلاسیک

معماری کلاسیک از یونان باستان و روم باستان سرچشمه می گیرد. از نظر کیفیت تقارن و نسبت ها ، ستون های منحصر به فرد ، پنجره های مستطیلی و استفاده از سنگ مرمر یا سنگهای مقاوم دیگر معروف است.

با این وجود ، طی سالها ، از مصالح دیگری مانند آجر ، سنگ و بتن برای ساخت ساختمانها با استفاده از این اصل استفاده شده است.

شجاعت ، فروتنی و عقل مفاهیم ارزنده ای هستند که معماری کلاسیک مجسم است.

در طول قرن ها ، معماران در سراسر جهان همچنان از معماری کلاسیک برای الهام و انگیزه استفاده می کنند.

چه آیتمی نمای ساختمان را کلاسیک می کند؟

بناهای کلاسیک بناهایی هستند که در دوران معماری کلاسیک ساخته شده اند یا از اصول معماری کلاسیک پیروی می کنند.

یونانیان علاقه خاصی به نسبت داشتند و هدف آنها اتصال اجزای معماری منفرد با کل ساختار بود. آنها این سیستم را بر اساس سه سبک / سفارش اصلی تشکیل می دهند که زیربنای معماری کلاسیک یونان است. اینها Doric ، Ionian و Corinthian هستند.

نقاشی های سه سفارش یونانی

با این حال ، رومی ها یک گام فراتر رفتند و دو سبک خاص خود را اضافه کردند که سبک توسکانی و ترکیبی است.

برای طراحی نما از کجا شروع کنیم؟

ایده آل ترین سبکی که در ذهن خود داریم را می توانیم با طراحان به اشتراک بگذاریم تا در نهایت با مشاوره آنها بتوانیم بهترین طراحی نما را برای خانه خود طراحی کنیم. طراحی اولیه مهم ترین موضوع برای پیاده سازی طرح های ساختمانی می باشد. برای اینکه بتوانیم طراحی نمای ساختمان را با ظرافت بهتری انجام بدهیم باید با اصول و استانداردهای شهرداری و منطقه موردنظر آشنا باشیم تا بتوانیم بهترین ایده طراحی را داشته باشیم.

بهترین برنامه برای طراحی نمای ساختمان

بهترین نرم افزار هایی که می توانیم برای طراحی نما استفاده کنیم، نرم افزار های معماری رویت ، تری دی مکس ، اسکچاپ و … می باشد. نرم افزار رویت می تواند گزینه مناسبی برای طراحی های پیچیده باشد. امروزه بیشتر معماران سعی بر این دارند تا بتوانند با نرم افزار های موجود بهترین طراحی ها را در اختیار کارفرمایان بگذارند. طراحی نما یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید قبل از طراحی اولیه با مصالح و نوع سبک طراحی آن منطقه آشنایی لازم را داشته باشیم تا بتوانیم بهترین طراحی را با کیفیت بالا و هزینه مصالح بسیار پایین طراحی واجرا کنیم.

بهترین طراحی نما

امروزه ساختمان هایی را در سطح شهر میبینیم که نمای رومی را نمایش می دهند. و این موضوع بسیار نگران کننده است ، چرا که معماری ایرانی اصالت خود را با نمای رومی از دست می دهد. اخیرا برای طراحی های شهری مجوز نمای رومی صادر نمی شود. به همین جهت استفاده از نمای کامپوزیت در ایران می تواند معماری مدرن را زنده کند. معماری مدرن نیز توسط پدر معماری ایران ” هوشنگ سیحون ” شکل گرفته است.

‫22 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    تعرفه قیمت طراحی نمای ساختمان را لطف می کنید اعلام کنید؟

    1. سلام مچکر
      از طریق واتس آپ با کارشناسان سایت در ارتباط باشید تا قیمت نهایی پروژه را خدمتتان اعلام کنند.

  2. روز بخیر طراحی نمای ساختمان های اداری هم انجام میدید با نمای کامپوزیت؟

    1. سلام و درود
      بله از طریق واتس آپ پشتیبان ها آماده پاسخگویی به شما هستند.

    1. سلام و درود بر شما
      نمونه های طراحی اجرایی در همین صقحه موحود هست می توانید مشاهده کنید.

  3. آقا سلام خسته نباشید شما هفته پیش برای من یک نما طراحی کردید که الان به دست من رسیده.از کیفیتی که کار داره واقعا نمیشه ایرادی گرفت چون من پوسترش کردم و واقعا ممنونم. جناب شما اجرا هم میکنید ؟

  4. سلام وقتتون بخیر
    هزینه طراحی نما رو لطف می کنید اعلام کنید؟
    و اینکه امکان مشاوره برای طراحی وحود داره؟

    1. سلام ممنون
      به حتما
      با شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید تا از مشاوره رایگان ما نهایت استفاده را ببرید.

  5. سلام وقتتون بخیر
    طراحی نما مجتمع مسکونی هم انجام میدید؟
    مکان:سایت شیراز
    تعداد:۳۸۰ واحد
    متراژ:۷۰.۰۰۰ متر

    1. سلام و درود
      سپاس و وقت شما هم بخیر
      بله به صورت کاملا تخصصی همراه با ایده های جذاب پروژتون رو طراحی میکنیم.??

  6. واقعا ممنون از پاسخ جامع شما لطف کردید .
    ای کاش همه همکاران شما هم مثل شما به کارشون متعهد باشند امیدوارم که بتونیم با هم همکاری خوبی را انجام بدیدم.

  7. سلام روز خوش
    تو سایتتون خیلی گشتم ولی نمونه کار پیدا نکردم؟
    مگه طراحی نما انجام نمیدید؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      سایت تغییراتی داشته و هنوز کامل آپدیت نشده
      به امید خدا تا چند روز آینده نمونه کارا رو آپلود می کنیم.

  8. سلام خدمت شما و عرض خسته نباشی
    طراحی نمایی دارم برای ساختمان 4 طبقه که قبلا طراحی نما رو شرکتی واسم طراحی کرده ولی طرحی که زده اون چیزی نیست که من دوست داشته باشم و این شرکت دیگه پاسخگو من نیست و هر چقدر پیگیری کردم متاسفانه جوابی به من ندادن میخواستم بدونم شما میتونید این طرح رو واسم ادیت کنید یا اینکه شما میتونید دوباره نما رو واسم طراحی کنید ولی نه با ایده های شما بلکه با ایده های که خودم دارم برام طراحی کنید ؟
    ممنون میشم زودتر بهم جواب بدید

    1. سلام مچکر
      طبق ضوابط و شرایط ساخت و ساز معمولا باید نظر سازندگان ساختمان ها در اولویت باشد و ایده طراح هم ترکیبی در طراحی قرار بگیرد.
      البته این نظر بنده هست و افرادی وجود دارند که فقط برای سودجویی و خرابکاری وارد این حوزه شده اند و متاسفانه این افراد غیر از بی اعتمادی بین طراحان و کارفرماها چیزی برای ما نذاشتند.
      بله طبق نظر و سلیقه شما پروژه تون رو طراحی می کنیم.خیالتون از این موضوع راحت باشه.
      اواخر اسفند ماه چند تا از کارفرماها هم مشکل شمارو داشتند و با ایده و طراحی هایی که ما براشون انجام دادیم خداروشکر خیلی راضی بودن.

  9. سلام
    وقتتون بخیر
    سازنده هستم تو شهر شیراز تازه با سایت آشنا شدم
    مجتمع تجاری هم طراحی می کنید؟

    1. سلام مچکر
      بله
      تخصص ما همینه.
      شما میتونید با شماره درج شده در مطلب با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره رایگان
1
چطوری میتونم کمکتون کنم؟؟
کلوپ معماری
سفارش طراحی نما