تبلیغات

کانال پیش عایق شده آریا بارون توس

انتخاب یک محصول با ویژگی‌های خاص از یک برند خوب اهمیت بسیاری دارد. برند آریا بارون توس با هدف معرفی محصولات خود سعی دارد با سرویس دهی مناسب به مشتریان و خریداران خود رضایت کامل آن‌ها را نسبت به محصولاتی که در کارخانه آریا بارون توس تولید و عرضه می‌شوند و به فرآورده‌های نوین ساختمانی مرتبط است را به دست بیاورند. کارخانه آریا بارون توس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی، محصولات خود را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می‌کند.

کارخانه آریا بارون توس تاکنون میلونها متر مربع از انواع ساندویچ پانل‌ها و ده‌ها هزار متر مربع از انواع کانکس و ساختمان‌های پیش ساخته استاندارد را به صورت گسترده تولید و در زمینه صادرات و فروش خارجی دستاوردهای بزرگی کسب کرده است. کانال‌های پیش عایق یکی از محصولاتی است که در کارخانه آریا بارون توس تولید می‌شوند و به منظور جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی در بخش‌های صنعتی و ساختمانی و همچنین بهره گیری از فناوری‌های روز دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کانال‌های پیش عایق شده آریا بارون توس از مشخصات فنی خاصی چون دانسیته، ضریب انتقال حرارت، ضریب اصطکاک، نوع عایق، چگالی، مقاومت خمشی، و مقاومت فشردگی برخوردار است. اگر می‌خواهید بدانید کانال پیش ساخته چیست و چه کاربردی دارد، ما به شما توضیح خواهیم داد و به تمام ویژگی‌های این نوع سازه‌ها اشاره خواهیم کرد. برند آریا بارون توس محصولات دیگری چون کانکس، ساختمان پیش ساخته، درب‌های سردخانه‌ای و دیگر سازه‌های پیش ساخته را در انواع مختلف طراحی و تولید می‌کنند.

کانال‌های پیش عایق شده به چه منظور استفاده می‌شوند و چه کاربردی دارند؟

کانال عایقی

کانال پیش ساخته یکی از تکنولوژی های روز دنیا برای انتقال هوا است و جایگزین خوبی برای کانال های سنتی فلزی شده است. منظور از پیش عایق شده این است که کانال‌ها قبل از اجرا دارای عایق هستند و از قبل عایق کاری شده‌اند تا کار برای نصب راحت‌تر شود. عایق کاری بعد از نصب و اجرا مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. به خصوص اگر در فضایی اجرا شود که ارتفاع سقف کم باشد مانند سقف کاذب ساختمان‌های مسکونی و غیره، کار به سختی صورت می‌گیرد. این کانال‌ها به شکل ورق‌هایی به ابعاد 4*1.2 متر هستند و نصب آن‌ها با لوازم جانبی مخصوص مانند U، بند H، گوشه فلزی، نوار درزگیر آلومینیومی، گوشه پلاستیکی، سیلیکون و چسب صورت می‌گیرد. ضخامت این کانال‌ها در 10، 20 و 30 میلیمتر است که با ضخامت 20 میلیمتر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. کانال‌های پیش عایق شده در بسیاری از موارد مانند ادارات دولتی، فروشگاه‌ها، کارخانجات صنعتی، رستوران‌ها، هتل‌ها، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، فرودگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز خرید و غیره کاربرد دارند.

ساخت کانال پیش عایق شده به چه صورت است؟

کانال‌های پیش عایق شده با استفاده از شیوه‌های نوین ساخته می‌شوند که امروزه به خدمت سیستم‌های خنک کننده و تهویه مطبوع آمده‌اند. وظیفه این کانال‌ها انتقال هوای مطبوع (سرد یا گرم) در سیستم‌های تهویه مطبوع است. در روش‌های سنتی از کانال‌های هوا با جنس گالوانیزه در این نوع سیستم‌ها استفاده می‌شدند. اما هنوز هم این از این جنس کانال‌ها برای کانال کشی کولرها استفاده می‌شود. اگر بخواهیم به چند نوع از معایب کانال‌های گالوانیزه اشاره کنیم می‌توان وزن زیاد آن‌ها، اشغال کردن فضای بیشتر برای نصب، نشت هوای مطبوع در حین توزیع را نام برد.

عایق

اجزای تشکیل دهنده کانال پیش عایق شده

در جدار داخلی کانال پیش عایق شده از نوعی فوم سرد تزریقی و دو لایه آلومینیوم در اطراف آن استفاده می‌شود. کانال پیش عایق شده پلی یورتان هزینه و اجرا و کارایی بهتری نسبت به کانال کولر پی‌پال یا کانال کولر پلیمری که بعد از نصب عایق کاری می‌شوند را دارد و جایگزین مناسبی برای آن‌ها است.

کانال‌های پیش عایق به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

  1. کانال پیش عایق شده فنولیک
  2. کانال پیش عایق پلی اورتان در دو مدل PIR و XPU
  3. کانال پیش عایق فلکسیبل یا لوله خرطومی هوا

کانال پیش عایق شده فنولیک

این نوع کانال برای انتقال هوای تازه جایگزین کانال‌های قدیمی گالوانیزه شده است. و از یک لایه Phenol و دو لایه روکش آلومینیومی با ضخامت 80 میکرون تشکیل می‌شود. این نوع کانال از تمام مزیت‌هایی که کانال پیش عایق دارد، برخوردار است. استفاده از این کانال باعث می‌شود از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

کانال پیش عایق پلی اورتان

کانال پیش عایق پلی اورتان برای اولین بار در آلمان تولید شد. این کانال به دلیل داشتن ویژگی‌هایی به مرور در سراسر دنیا محبوب شد و در بسیار از پروژه‌های اداری، تجاری، مسکونی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و غیره بسیار مورد استفاده قرار گرفت. کانال پیش عایق PIR یا کانال پلی اورتان پیش ساخته به دلیل مزیت‌های فراوان از کاربردهای زیادی برخوردار است.

عایق رطوبتی

مزیت‌های کانال پیش عایق عبارتند از: مقاومت در برابر پارگی، ضد آب، نیاز کم به اتصال دهنده‌ها، مقاوم در برابر خوردگی و اشعه خورشیدی، بدون کندانس رطوبت و دارای گواهینامه‌های معتبر. این کانال از یک لایه Poly Iso Cyanarate و دو لایه روکش آلومینیومی برای PIR با ضخامت 80 میکرون و برای XPU با ضخامت 50 میکرون تشکیل می‌شود.

کانال پیش عایق فلکسیبل یا خرطومی هوا

کانال‌های پیش عایق فلکسیبل یا خرطومی هوا دوست دار محیط زیست هستند و در انواع عایق دار یا روکش PVC، آلومینیومی ساده، برزنتی مسلح نخ دار و غیره موجود است. این کانال به دلیل اینکه مارپیچ است برای داکت کشی انواع دستگاه داکت به منظور انشعاب گرفتن از کانال‌های تهویه از آن استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های این نوع کانال از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بودن آن است.

کانال‌های پیش عایق چه مزیت‌هایی دارند؟

  • صرفه جویی در انرژی و عایق‌های حرارتی
  • دارای ایمنی بالا و وزن سبک
  • به حداقل رسیدن نویزهای صوتی
  • کاهش هزینه
  • کیفیت بالا و کارایی سیستم تهویه مطبوع
  • هوابند و ضد آب
  • عایق در برابر سرما و گرما
  • سرعت بالا در نصب و اجرا
  • پایدار در برابر آتش
  • بهداشتی به دلیل سطح صاف و سیقلی

قیمت کانال پیش عایق شده آریا بارون توس چقدر است؟

کانال پیش عایق شده پلی اورتان یکی از پر مصرف‌ترین مدل‌های کانال‌ها است که از پلی اورتان ساخته می‌شود. همانطور که گفتیم کانال‌های پیش عایق در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های مربوط به خود را دارند. برای اطلاع از قیمت و انواع کانال‌های پیش عایق کارخانه آریا بارون توس می‌توانید به آدرس www.aryabaron مراجعه و یا با شماره 36228800-051 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره رایگان
1
چطوری میتونم کمکتون کنم؟؟
کلوپ معماری
سفارش انجام پروژه